Flicker Twitter Youtube Facebook Flicker Twitter Youtube Slideshare

Haritz Rodriguez

Blogs on Brands plataformak zuzenean lotzen ditu markak ecsyork eta blogariak. Blogen fenomenoak gero eta eragin handiagoa du marken ospean, eta ondorioz markek blogariekin harremanetan egoteko ahalegin handiagoa egiten dute.

Blogariek abantailak baino ez dituzte: informazioa edo esperientziak jasotzen dituzte (gertaerak edo probatzeko produktuak) eta horrela informazio pribilegiatua dute gero besteengandik bereiziko dituzten edukiak prestatzeko. Bitartean, markek influencerrak dituzte zuzenean, modu gardenean eta zintzoan.

Funtzionamendu oso erraza du. Blogariek, alta eman ostean, markek argitaratzen dituzten kanpainetan parte har dezakete; eta, orduan, markek iritzien eta estatistiken jarraipena egin dezakete.

Haritz Rodríguez kazetaria eta berezko ekintzailea izan da honen guztiaren Ralph Lauren Women sustatzailea. Bere garaian Trasistoria jarri zuen martxan, Interneterako ikus-entzunezko edukiak ekoizten zituena, eta orain Barking Blogs agentzia ere zuzentzen du.

Iruzkinak itxita daude.